Ciosy

Bat
Szybka Pięść (MP:10, metoda wejścia:Obrona+Skok->) Bat teleportuje się do przodu i uderza przeciwnika.
Laser (MP:25, metoda wejścia:Obrona+Atak->) Bat wystrzeliwuje z oczu wiązkę lasera.
Nietoperze (MP:40, metoda wejścia:Obrona+Skok-^):Przywołuje samonaprowadzające nietoperze, które lecą do wroga i go ranią.

Davis
Górne uderzenie (MP:5, metody wejścia:Droga pięści-Skok-Atak;Obrona+Skok-^:Davis wyskakuje w powietrze i wbija przeciwników w ziemię.
Kule energii (MP:10+10+10..., metoda wejścia:Obrona+Atak->(+Atak+Atak...)):Dużo kul energii które ranią przeciwnika.
Droga pięści (MP:20, metoda wejścia:Obrona+Atak-\/:Davis wykonuje kilka szybkich uderzeń pięścią pod rząd. (działa po złapaniu).
Uderzenie Smoka (MP:40, metoda wejścia:Obrona+Atak-^):Davis wyskakuje w powietrze i uderza przeciwnika "pod brudke" wysyłając go w powietrze. (Działa po złapaniu).
UWAGA: Davis wszystkie swoje zdolności może wykonywać w biegu!


Deep
Fala Energii (MP:15+(15+15), metoda wejścia:Obrona+Atak->(+Atak+Atak)):Mocna fala energii, która jednak znika po paru metrach.
Dolne cięcie (MP:15, metoda wejścia:Obrona+Atak-\/(+Atak+Atak...)): Deep uderza od dołu mieczem odrzucając wszystkich którzy przy nim stoją.
Górne cięcie (MP:15 metody wejścia:Dolne cięcie-Skok-Atak;Obrona+Skok-^):Deep skacze w górę i uderza mieczem wbijając przeciwnika w ziemię.
Bieg miecza (MP:30, metoda wejścia:Obrona+Skok->):Depp biegnie do przodu wykonując serię cięć mieczem i odrzucając przeciwników. (Działa po złapaniu).

Dennis
Pięć cięć (MP:15, metoda wejścia:Obrona+Atak-\/):Seria szybkich ciosów nogą, która rzuca przeciwnika na ziemię. (Działa po złapaniu).
Kule energii (MP:10 za jedną. Metoda wejścia:Obrona+Atak->(+Atak+Atak...) Kilka kul energii, naciskając atak puszczamy coraz to nowe.
Duża kula energii (MP:20, metoda wejścia:Obrona+Atak-^) Samonamierzająca kula energii.
Lewitujące kopniaki (MP:15+15+..., metoda wejścia:Obrona+Skok->) Dennis z wyciągniętą nogą leci w powietrzu obracając się w okół własnej osi. (Działa po złapaniu).

Firen
Ogniste kule (MP:15 za jedną, max. 3 naraz, metoda wejścia:Obrona+Atak->(+A+A) Ognista kula podpalająca przeciwnika oraz tych na których on upadnie.
Ognisty podmuch (MP:30+..., metoda wejścia:Obrona+Skok-\/) Podmuch podpalający przeciwnika, można lekko sterować w górę i dół.
Ognisty bieg (MP:15+15+15..., metoda wejścia: Obrona+Skok->) Ognisty bieg, w którym Firen jest odporny na niektóre ataki i podpala przeciwnika.
Wybuch (MP:60mp+8hp, metoda wejścia:Obrona+Skok-^) Bardzo silny wybuch ognia.

Freeze
Lodowa kula (MP:20, metoda wejścia:Obrona+Atak->) Lodowy pocisk zamrażający przeciwnika, jeśli uderzy w inną kule zamraża ją i zmienia jej kierunek.
Tornado mrozu (MP:60, metoda wejścia:Obrona+Skok-^) Lodowe tornado zamrażające i unoszące przeciwników oraz przedmioty w powietrze.
Lodowy miecz (MP:30, metoda wejścia:Obrona+Skok-\/) Freeze tworzy lodowy miecz, którym może zamrażać przeciwnika.
Lodowe skały (MP:30, metoda wejścia:Obrona+Skok->) Freeze tworzy przed sobą 3 lodowe skały, które zamrażają (a to niespodzianka!) przeciwnika.
Lodowe odbicie (MP:0, metoda wejścia:Atak) Po prostu zwykłe uderzenie zamrażające kule

Henry
Pchnięcie (MP:30, metoda wejścia:Obrona+Atak->) Tworzy falę uderzeniową odpychającą rzeczy oraz przeciwników na wprost od postaci, niszczy niektóre ataki (np. dysk Johna)
Zwielokrotniony strzał (MP:30+..., metoda wejścia: Obrona+ Skok+ Atak( +Atak +Atak...) Pięć strzał które lecą na wprost, do góry i na dół.
Przebijający strzał (MP:40, metoda wejścia:Obrona+Skok->) Strzała która przebija wszystko co spotka na swojej drodze.
Sonata śmierci (MP:70, metoda wejścia:Obrona+Skok-^) Henry zaczyna grać na fujarce (flecie?) i sprawia, że wszystkie przedmioty i przeciwnicy w okół niego unoszą się w powietrze. Przeciwnicy tracą życia w powietrzu i po upadku.

Rudolf
Klonowanie (MP:70, metoda wejścia:Obrona+Skok-\/) Tworzy dwa klony Rudolfa. Niestety, giną po jednym uderzeniu.
Niewidzialność (MP:70, metoda wejścia:Obrona+Skok-^) Rudolf staje się na kilka sekund niewidzialny i odporny na wszystkie ataki.
Zwielokrotnione shurikeny (MP:20+..., metoda wejścia:Obrona+Atak->(+Atak+Atak...)) Wystrzela pięć shurikenów lecących na wprost, do góry i na dół.
Atak mieczem (MP:0, metoda wejścia:Obrona+Skok->) Rudolf wyskakuje do przodu uderzając mieczem.
Transformacja (MP:30, metoda wejścia:Złap przeciwnika po czym:Obrona+Atak+Skok) Rudolf zamienia się w postać którą złapał.

John
Magiczny dysk energetyczny (MP:50, metoda wejścia:Obrona+Atak-^) John tworzy samonaprowadzający dysk energii.
Magiczna kula (MP:15, metoda wejścia:Obrona+Atak->) John Wystrzeliwuje magiczną kule energii.
Magiczna tarcza (MP:20, metoda wejścia:Obrona+Skok->) Tworzy magiczną tarczę zatrzymującą ataki i odbijającą pociski.
Leczenie (siebie) (MP:70, metoda wejścia:Obrona+Skok-\/) Kula która Leczy Johna.
Leczenie (innych) (MP:70, metoda wejścia:Obrona+Skok-^) Kula która Leczy tego kto ją weźmie.

Woddy
Tygrysi kop (MP:40, metoda wejścia:Obrona+Skok->) Woody wyskakuje do przodu z wyciągniętą nogą i odrzuca przeciwnika.
Fala energii (MP:25, metoda wejścia:Obrona+Atak->) Woody wyrzuca dwie fale enrgii, które lecą po skosie w górę i dół.
Wykop (MP:0, metoda wejścia:Obrona+Atak-^) Woody staje na rękach i wykopuje przeciwnika w powietrze.
Cios za ciosem (MP:10, metoda wejścia:Obrona+Atak-\/) Woody wykonuje serię ciosów stojąc na rękach.
Teleportacja (do wroga) (MP:10, metoda wejścia:Obrona+Sok-^) Woody teleportuje się do najbliższego przeciwnika.
teleportacja (do sojusznika) (MP:10, metoda wejścia:Obrona+Skok-\/) Woody teleportuje się do najbliższego sojusznika.

Louis
Chwyt (MP:15+..., metoda wejścia:Obrona+Skok-^(+Skok+Skok...)) Louis łapie przeciwnika i zaczyna nim kręcić w powietrzu odbierając mu życia, odbijając niektóre ataki i odrzucając znajdujących się blisko przeciwników.
Odrzucenie (MP:?, metoda wejścia:Obrona+Atak->) Louis tworzy falę uderzeniową, która odrzuca przeciwników i przedmioty znajdujących się w linii prostej przed i za Louisem. Niszczy niektóre ataki (np. przebijającą strzałę Henrego).
Kopniaki (MP:10, metoda wejścia:Obrona+Skok->) Louis leci do przodu kopiąc nogami.
Uderzenie błyskawicy (MP:10, metoda wejścia:Bieg+Atak) Louis skupia w okół ręki zieloną energie i uderza przeciwnika.
Górne uderzenie błyskawicy (MP:15, metoda wejścia:Bieg+Skok+Atak) Louis wyskakuje w powietrze, po czym tworzy w okół ręki zieloną energię i uderza na skos w dół.
UWAGA: Może zamienić się w Louis Exa.

Louis ex
Dłonie feniksa (MP:20+20..., metoda wejścia:Obrona+Atak->(+Atak+Atak...)) Louis odrzuca znajdujących się w linii prostej przeciwników i przedmioty. Niszczy niektóre ataki (np. Kule Juliana)
Taniec trójzębu (MP:0, metoda wejścia:Obrona+Atak-\/) Louis Ex wykonuje serię ciosów trójzębem.
Ulepszone uderzenie błyskawicy (MP:6, metoda wejścia:Bieg+Atak)Louis skupia w okół ręki zieloną energie i uderza przeciwnika.
Ulepszone górne uderzenie błyskawicy (MP:8, metoda wejścia:Bieg+Skok+Atak) Louis wyskakuje w powietrze, po czym tworzy w okół ręki zieloną energię i uderza na skos w dół.
Aby uzyskać postacie dodatkowe, czyli Bandit, Hunter, Julian i inne, na ekranie wybierania trybu gry wpisz "lf2.net".